نوما وب

نکته مهم: متاسفانه اکانت تلگرام قبلی نوماوب به دلایل نامعلومی غیرفعال شده است. لطفاً برای دریافت اخبار و اطلاعات مهم، در کانال تلگرامی جدید ما (nomaweb_team) عضو شوید و جهت پشتیبانی با آیدی (nomaweb_support) در ارتباط باشید.

آموزش فیلتر کردن و بستن کامنت اینستاگرام  

5/5

آموزش فیلتر کردن و بستن کامنت اینستاگرام  مناسب کسانی است از کامنت های ناخوشایند فالوورهای خود ناراضی هستند یا اینکه بعلت تعداد زیادی کامنت هایی که در پیج افراد مشهور ارسال می شود روش مناسب بستن کامنت است.

ممکن است پستی را ارسال کرده باشید و تمایلی نداشته باشید که هیچ کامنتی برای آن دریافت کنید. بنابراین بهترین روش استفاده از روش بستن کامنت است، همچنین برای جلوگیری از ارسال کامنت های ناپسند نیز این امکان وجود دارد که بتوانید از ارسال این گونه کامنت ها جلوگیری کرده و آن را ببندید، هر چند ممکن است توسط اشخاصی که راه دور زدن آن را می دانند این کار بی فایده است و بهتر است که به طور کلی کامنت را به طور کلی فیلتر کنیم.

در این مقاله ما به نحوه فیلتر کردن کلماتی که ممنوع می دانید و همچنین به روش بستن کامنت به طور کلی می پردازیم.

کامنت چیست؟

به پیامی که توسط مخاطبین و فالوورها جهت اظهار نظر در زیر پست ها ارسال می شود کامنت می گویند، کامنت گذاری همان بازخورد افرادی است که از پست دیدن می کنند و نظرات خود را به مدیر پیج ارسال می کنند.

روش های بستن کامنت در اینستاگرام

بستن کامنت در اینستاگرام برای جلوگیری از ارسال نظرات و بازخورد فالوورها می باشد، بستن کامنت راه مناسبی برای جلوگیری از مشکلات احتمالی است که ممکن است در کامنت گذاری ها بوجود بیاید. در این بخش مراحل بستن کامنت را به دو روش در حین و پس از انتشار پست را  شرح خواهیم داد:

روش اول بستن کامنت در حین انتشار پست

  1. هنگامی که قصد انتشار پست دارید روی علامت + در پایین صفحه ضربه بزنید.

      2. تصویر یا ویدیویی برای پست خود انتخاب کنید و سپس گزینه NEXT را انتخاب کنید.

      3. پس از انتخاب فیلتر برای ارسال پست، به مرحله بعد جهت وارد کردن تگ، لوکیشن و کپشن وارد می شوید.

      4. پس از تنظیم گزینه های فوق، در بخش پایین گزینه Advanced Settings مشاهده می شود این گزینه انتخاب کرده و سپس  گزینه Turn off Commenting را فعال کنید.

مراحل فیلتر کردن و بستن نظرات در حین منتشرکردن پست اینستاگرام
آموزش فیلتر کردن و بستن کامنت در حین انتشار پست اینستاگرام

روش دوم بستن کامنت پس از انتشار پست

  1. اگر پست خود را انتشار کرده اید و لازم می دانید که کامنت را ببندید جای نگرانی نیست چون پس از ارسال پست می توانید کامنت را ببندید، بنابراین وارد کامنتی شوید که قصد بستن کامنت آن پست را دارید سپس روی سه نقطه در بالای صفحه سمت راست آن ضربه بزنید .

روش دوم بستن کامنت پس از انتشار پست دراینستاگرام

      2. سپس گزینه Turn of Commenting را انتخاب کنید تا فعال شود.

  • به این طریق ثبت کامنت را برای پست موردنظر غیرفعال کرده اید و کسی قادر به ارسال کامنت برای پست شما نیست و اگر کامنت گذاری برای پست را پس از انتشار آن غیرفعال کنید و اگر کامنت هایی دریافت کرده اید پس از غیرفعال کردن کامنت های قبل حذف نخواهند شد و به همان حالت باقی می مانند.

نحوه فعال کردن کامنت در پست اینستاگرام

پس از اینکه کامنت را غیرفعال کردید اما پس از مدتی از بستن کامنت منصرف شده اید و تمایل دارید نسبت به پست خود کامنت دریافت کنید تنها کافی است که همان مراحل غیرفعال سازی را طی کنید (وارد پست شوید و روی سه نقطه ضربه بزنید) و گزینه Turn on Commenting را غیرفعال کنید تا بتوانید کامنت ها را از فالوور ها دریافت کنید.

روش فیلتر کردن کامنت در اینستاگرام

زمانی ممکن است تمایل داشته باشید برای پست های خود کامنت دریافت کنید اما نگران  ارسال کامنت های ناپسند و عبارت خاص و ممنوعه از سمت فالوورهای خود هستید که خوشبختانه اینستاگرام راهکاری برای این مشکل در نظر دارد و با استفاده از روش زیر می توانید ارسال کامنت های ناپسند را غیرفعال کنید تا به طور خودکار از جمله  و کلمات به طور خودکار حذف شوند.

  1. وارد اینستاگرام شده و به پروفایل خود در این برنامه مراجعه کنید.

    2. با انتخاب سه خط یا همان منوی همبرگری، وارد تنظیمات اینستاگرام شوید.

    3. گزینه تنظیمات یا همان Setting را انتخاب کنید و سپس وارد بخش کامنت ها (comments)شوید.

مراحل فیلتر کردن کامنت در اینستاگرام

      4. در بخشی که وارد شده اید گزینه ای به نام Hide Inappropriate Comments وجود دارد که باید آن را فعال نمایید، به این صورت توانسته اید جلوی ارسال کامنت های حاوی کلمات ناپسند را بگیرید.

روش فیلتر کردن نظرات در اینستاگرام

لایک کردن کامنت در اینستاگرام

یکی دیگر ویژگی هایی که اینستاگرام دارد امکان لایک کردن کامنت ها و پاسخ دادن به آنها می باشد. این قابلیت در نسخه های جدید و به روز این شبکه اجتماعی وجود دارد.

حتما شما هم در کامنت هایی که زیر هر پست در ایسنتاگرام وجود دارد یک قلب کوچک دیده اید. شما با انتخاب این قلب کوچک می توانید کامنتی که مورد نظر شما  هست را لایک  کنید. با انتخاب کلمه Reply  که در نسخه های فارسی ” پاسخ ” درج شده است  میتوانید به هر کامنتی که می خواهید پاسخ دهید.

جمع بندی

ما در این مقاله به آموزش فیلتر کردن و بستن کامنت اینستاگرام  پرداخته ایم. اگر بخواهید حین و پس از انتشار پست اقدام به بستن کامنت کنید انجام این روش به راحتی امکان پذیر است. همچنین در این مقاله به روش فیلتر کردن و جلوگیری از ارسال کامنت ها با محتوای خاص و ممنوعه را به شما آموزش داده ایم. امیدواریم این محتوا برایتان مفید و کاربردی باشد.

مقالات مرتبط

ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام

تغییر رمز اکانت اینستاگرام

روش های تماس با پشتیبانی اینستاگرام 

اصطلاحات اینستاگرام

گروه اینستاگرام

5 پاسخ

  1. سوالم اینه چطور می تونم آیا میشه کامنت فقط بعضی افراد رو برای یک پست ببندم؟

  2. من که این گزینه رو ندارم اینستامم اخرین ورژنه اما نمیدونم چرا نیست ولی وقتی به بعضی از پیج هایی دیگه که سویچ میکنم اونا دارن اما پیج من نداره کسی میدونه چی کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *