نوما وب

نکته مهم: متاسفانه اکانت تلگرام قبلی نوماوب به دلایل نامعلومی غیرفعال شده است. لطفاً برای دریافت اخبار و اطلاعات مهم، در کانال تلگرامی جدید ما (nomaweb_team) عضو شوید و جهت پشتیبانی با آیدی (nomaweb_support) در ارتباط باشید.

آموزش فالو کردن هشتگ در اینستاگرام

5/5

آموزش فالو کردن هشتگ در اینستاگرام،  مانند فالوو کردن پیج افراد امکان پذیر است، هشتگ در اینستاگرام برای دسته بندی اطلاعاتی به کار می رود که  موردنیاز کاربران است و با دسته بندی  کردن یافتن موضوع موردنیاز بهتر انجام می شود.

قبل از اینکه قابلیت هشتگ گذاری به اینستاگرام اضافه شود هر کاربری بدون اینکه اطلاعی از  محتوای یک پیج داشته باشد آن را دنبال می کرد که نیازخود را با اطلاعات پیج رفع کند اما اکنون چون هشتگ گذاری خاصیت دسته بندی موضوعی دارد می تواند  با جستجوی کاربران محتوای مناسبی را در اختیار قرار دهد.

هشتگ در این پلتفرم بسیار مورد توجه کاربران است که ما در این مقاله به آن اشاره خواهیم کرد و همچنین نحوه دنبال کردن هشتگ را نیز آموزش خواهیم داد،  توصیه می کنیم مطالعه این مقاله با موضوع دنبال کردن هشتگ را از دست ندهید.

آشنایی با هشتگ در اینستاگرام

هشتگ شامل کلمه ها و عبارت هایی است که بعنوان دسته بندی موضوعات محتوا از آنها استفاده می شود، از هشتگ می توان  برای به نمایش گذاشتن محتوای پیج خود به افراد غیر از فالوور ها استفاده کرد، از زمانی که هشتگ در اینستاگرام و همچنین فالوو کردن آن در این پلتفرم قرار داده شده است استفاده از آن افزایش یافته است.

روش های فالوو کردن هشتگ در اینستاگرام

زمانی که یک هشتگ توسط کاربر فالوو می شود تمام اطلاعات هشتگ فالوو شده در بخش فید و استوری پیج به نمایش گذاشته می شود در این بخش شما را با انواع روش ها برای دنبال کردن هشتگ اینستاگرام آشنا خواهیم کرد:

  • فالوو کردن هشتگ اینستاگرام توسط پست دیگران
  • فالوو کردن هشتگ از طریق جستجو

فالوو کردن هشتگ اینستاگرام توسط پست دیگران

از این روش زمانی استفاده خواهیم کرد که قصد داریم به تمام اطلاعات  آن پیجی که پست را منتشر کرده دسترسی داشته باشم، برای استفاده از این روش بیش از دو مرحله نیاز نمی باشد:

  1. بر روی هشتگی که در بخش کپشن یک مشاهده کردید ضربه بزنید.

      2. زمانی که هشتگ را لمس کنید به صفحه ای هدایت می شوید که گزینه ای با عنوان follow وجود دارد که مانند همیشه برای دنبال کردن باید آن را لمس کنید.

فالوو کردن هشتگ اینستاگرام توسط پست دیگران

فالوو کردن هشتگ از طریق جستجو

گاهی ممکن است هشتگی در نظرتان  پدیدار نشود و لازم است که خودتان بسته به موضوعی که احتیاج دارید هشتگ  را جستجو کنید، مراحل زیر برای جستجوی هشتگ است که برای آشنایی بیشتر آن را دنبال کنید:

  1. وارد صفحه اکسپلور شوید و در بخش نوار جستجو کلمه مدنظرتان را وارد کنید.
مراحل دنبال کردن هشتگ از طریق جستجو دراینستاگرام

      2.می توانید در بین مواردی که  جستجوشده از بخش tag موارد را به صورت دسته بندی انتخاب کنید، برای جستجو کلمه موردنظر خود را به همراه # در کادر جستجو وارد کنید.

      3. هشتگی که مد نظرتان است را انتخاب کنید.

آموزش فالوو کردن هشتگ از طریق جستجو دراینستاگرام

      4. به صفحه ی هشتگی که لمس کرده اید منتقل می شوید که در آن گزینه دنبال کردن یا همان follow وجود دارد، آن را لمس کنید، به این صورت توانسته اید هشتگ را دنبال کنید.

روش فالوو کردن هشتگ از طریق جستجو

هشتگ های دنبال شده در کدام قسمت قرار دارند؟

زمانی که هشتگی را دنبال می کنید در بخش فالووینگ ها می توانید آن ها را پیدا کنید و هشتگ ها جزمواردی هستند که شما آنها را دنبال می کنید بنابراین  در لیست following ها قرار می گیرند اما هشتگ ها بر تعدا فالووینگ ها نمی افزاید چون پیج ها جدا از هشتگ ها هستند.

نحوه آنفالو کردن هشتگ

ممکن است از فالوو کردن هشتگ ها منصرف شوید و بخواهید هشتگ را آنفالوو کنید، مراحل زیر برای این روش به کار می رود:

  1. بر روی تصویر پروفایل خود که پایین و سمت راست صفحه قرار دارد ضربه بزنید تا وارد صفحه اطلاعات پروفایل خود شوید.
نحوه آنفالو کردن هشتگ خوددراینستاگرام

      2. در بالای صفحه از سمت راست گزینه ای به نام following دیده می شود روی آن ضربه بزنید تا وارد بخش فالوورینگ ها شوید.

      3. در این بخش گزینه hashtags را لمس کنید.

روش آنفالو کردن هشتگ دراینستاگرام

      4. به صفحه ای وارد می شوید که هشتگ های دنبال شده را به شما نمایش می دهد، هشتگی که قصد انفالوو کردن آن را دارید لمس کنید.

      5. بر روی عبارت Following ضربه بزنید.

طریقه آنفالو کردن هشتگ خود دراینستاگرام

      6. در منویی که پایین صفحه باز می شود گزینه unfollow را لمس کنید.

روش خارج کردن فالوور هشتگ خود دراینستاگرام

      7. به این صورت هشتگ از لیست فالووینگ ها حذف می شود و دیگر محتوایی از آن دریافت نخواهید کرد.

جمع بندی

هشتگ گذاری به منظور دسته بندی محتوا و یافتن موضوع به بهترین روش است که ما در این مقاله سعی کردیم محتوای کاملی از هشتگ گذاری و نحوه فالوو و آنفالوو کردن را به شما آموزش دهیم، اگر پیشنهاد، انتقاد و یا روشی برای این موضوع دارید  آن را در قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

مقالات مرتبط

6 پاسخ

  1. سلام . من مدتهاست که یک اکانت با هشتک را نمیتوانم انفالو کنم. وقتی انفالو میکنم بطور خودکار دوباره فالو میشود . لطفا راهنمایی کنید چگونه از شر این اکانت خلاص شوم . متشکرم

  2. من هرکار میکنم هشتکم انفالو نمیشه، خیلی پست میذارند چکار کنم؟
    لطفا راهنمایی کنید

  3. هرچقدر برای یک پست که میخوایم اپلود کنیم بیشتر هشتگ بزاریم برای بالا اومدن پیج مفیدتره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *